Menu
Zprávy od členských společností
5. 11. 2021
Kosmetika

Kosmetické společnosti představují dobrovolný systém hodnocení dopadu na životní prostředí a systém hodnocení kosmetických výrobků

Společnosti Henkel, L’Oréal, LVMH, Natura & Co a Unilever oznámily počátek nové celosvětové spolupráce na vývoji dobrovolného systému hodnocení dopadů kosmetického průmyslu na životní prostředí a systém hodnocení kosmetických výrobků. Cílem je zvýšit transparentnost o dopadech kosmetických výrobků na životní prostředí jak u složení, tak balení a použití. Zakládající společnosti zvou i další hráče kosmetického průmyslu, aby se k myšlence připojili.

Odkaz »
20. 8. 2021

Limitovaná zlatá edice vaporizérů blu doplněná náplněmi s příchutí mango/meruňka a jahoda/máta, kterou uvedla na trh v České republice společnost Imperial Tobacco CR, s.r.o., získala v kategorii Vaporizéry a elektronické cigarety ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2021.

Odkaz »
19. 5. 2021

Nápoj Coca-Cola se na území Česka a Slovenska vyrábí již 50 let – jeho výroba začala v Brně v roce 1971. Na letošní rok tak vyšlo významné výročí, které si na území obou států připomínáme. Od roku 2000 nápoj vyrábí a do lahví plní společnost Coca-Cola HBC, která je strategickým partnerem společnosti The Coca-Cola Company. Za posledních 30 let dal systém Coca-Cola práci téměř 10 000 lidem. Aktuálně zaměstnává 943 lidí 20 různých národností. Téměř 9 % zaměstnanců ve společnosti pracuje více než 25 let. „Coca-Cola je postavená na vztazích, které nám každý den pomáhají naplňovat naši vizi. Bez zaměstnanců, pro které je jejich práce vášní, by to nebylo možné. To oni reprezentují hodnoty společnosti: péči, sdílení, integritu a preciznost. Zároveň nesmíme zapomenout na naše zákazníky a obchodní partnery, bez kterých by se nám nepodařilo uspokojit potřeby všech spotřebitelů," vysvětluje Dan Timotin, CEO Coca-Cola HBC ČR/SR.

Odkaz »
12. 5. 2021

Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %.  Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj.

Odkaz »
27. 4. 2021
Kosmetika

Sekce ČSZV pro kosmetiku schválila vyjádření k výsledkům studie Danish Consumer Council. Text stanoviska naleznete v sekci "Aktivity ČSZV" a v přiloženém odkaze.

Odkaz »
17. 2. 2021
Kosmetika

Členové Sekce ČSZV pro kosmetiku schválili v únoru 2021 dokument Vysvětlení ke sdělení Komise "Pokyny k provádění nařízení (EU) 2019/1148 o uvádění prekurzorů výbušnin na trh a o jejich používání". Text naleznete v sekci "Aktivity ČSZV" a v přiloženém odkaze.

Odkaz »
3. 2. 2021

Členové ČSZV v únoru 2021 schválili písemné stanovisko k tzv. dvojí kvalitě výrobků. Text stanoviska naleznete v sekci "Aktivity ČSZV" a v přiloženém odkaze.

Odkaz »
12. 11. 2020
Plant Based

Výrobci potravin na rostlinném základě (plant based) v České republice založili vlastní platformu. Členové nově vytvořené platformy se shodli na základních principech výroby, distribuce a marketingu potravin na rostlinném základě - plant based - v České republice. Podrobnosti naleznete v části "Aktivity ČSZV" a v přiloženém odkaze.

Odkaz »